L'Associació d'Amics del Castell de Sant Ferran esta oberta a tot tipus de persones a les quals els hi agradi el castell i vulguin vetllar per la seva conservació i bon ús.

Entre els objectius dels Amics del Castell destaquem la voluntat d'obrir el Castell de Sant Ferran a la ciutat de Figueres, per a que aquesta fortalesa, catalogada com a Monument Històric, pugui fer servei a la ciutat.

En aquest blog trobareu un resum dels actes que organitzem des dels Amics del Castell i altres actes que es realitzen al Castell, de vegades també amb la nostra col.laboració, així com notícies relacionades.

BENVINGUTS AL BLOC DELS AMICS DEL CASTELL DE SANT FERRAN

dimecres, 21 de desembre del 2011

ENS HA DEIXAT UN AMIC¡¡¡¡


Avui dia 20 de desembre, a l'edat de 68 anys, ens ha deixat JOAN RAMON INGLADA GIMENO, un bon amic i un gran col·laborador de l'Associació.
En aquests moments estàvem preparant el pròxim llibre que Els Amics del Castell, tenim previst treure el pròxim any 2012, amb el títol "FIGUERES, CASTELL I PRESONS" i en Joan era el coordinador i ànima d'aquest llibre.
Joan, et trobarem a faltar
La mar eterna
son deliri....

2 comentaris:

  1. La seva mort m'ha produït una gran consternació.
    El coneixia poc i des de feia poc temps, però suficient perquè aquesta desgraciada notícia m'hagi entristit.
    "Figueres, Castell i Presons" hauria de ser un homenatge al Sr. INGLADA.
    QEPD

    ResponElimina
  2. Lamento moltíssim aquesta mort prematura. El senyor Anglada em va rebre de manera exquisida quan vaig venir al castell fa uns mesos per donar una conferència. La seva gran cultura, cordialitat i educació van contribuir a fer que la meva visita a Figueres fos inoblidable. Segur que la seva tasca per la cultura no ha estat en va. Li vull expressar el meu sincer condol a la seva família, en especial a la seva filla, a la que també vaig conèixer. Que descansi en pau.
    Rosa Sala Rose
    Escriptora, historiadora

    ResponElimina